Discount-ul este o reducere de preț acordată unui cumpărător, în anumite condiții de achiziționare a mărfii. Acordarea discount-urilor se poate folosi și ca un plan de marketing având rolul de a stimula clienții să cumpere mai mult sau să plătească mai repede. Dacă ești în căutarea unui program de vânzări care să îți permită să acorzi discount-uri corect calculate pentru clienții tăi, CloudSales ERP îți oferă 16 moduri în care poți aplica reduceri. 1.Discount procentual
Noutati   , , , , ,
CloudSales ERP vanzari, gestiune, preluare comenzi, marketplace, AWB, sincronizare stoc, POS
Dorești să îți ușurezi munca și să nu fii nevoit să folosești mai multe aplicații prin care să poți factura din magazinul fizic, magazinul online și marketplace-urile pe care ești prezent? Gestiunea reprezintă conform DEX administrarea bunurilor unei întreprinderi, instituții sau persoane; răspunderea păstrării bunurilor și a mânuirii fondurilor unei întreprinderi, instituții sau persoane; ansamblu de operații privind primirea, păstrarea și eliberarea unor bunuri materiale aparținând altcuiva; pe scurt gestiunea este “inima” oricărei companii. Gestiunea
Noutati   , , , , , ,
review site, recenziile produselor, rating, magazin virtual, comenzi, facturare, gestiune
Știai că peste 90% din vizitatorii unui magazin online verifică mai întâi recenziile produselor înainte de a lua decizia de a cumpăra? Majoritatea persoanelor au încredere în experiența altor cumpărători la fel cum ar avea încredere în sfatul unor prieteni. Un review sau o recenzie reprezintă opinia clientului fie în urma interacțiunii cu site-ul tău, fie în urma utilizării produsului cumpărat și poate fi considerată o unealtă importantă, ce nu necesită nicio investiție majoră, în
Noutati   , , ,
ERP, vanzari casa de marcat, bon fiscal, marketplace, comenzi, facturare, stoc, AWB, marketplace, export contabilitate, reparatii service, productie, rapoarte
Ce este un ERP și cum te poate ajuta? Prescurtarea ERP vine de la Enterprise Resource Planning- Planificarea Resurselor Întreprinderii și se referă la o aplicație pe care companiile o folosesc pentru gestionarea activității zilnice de la aprovizionare, procesul de vânzări, procesarea comenzilor, managementul proiectelor, până la urmărirea procesului de producție și distribuție. Care sunt avantajele unui sistem ERP? te ajută să elimini sarcinile repetitive (facturare, emitere contracte, oferte de preț, etc.)informațiile sunt centralizate într-un
Noutati   , , , , , , , , , ,
magazin online, facturare, gestiune, AWB, preluare comenzi
Coșurile nefinalizate sau abandonate sunt o potențială vânzare, care dintr-un motiv sau altul nu a fost realizată și care, uneori, poate fi percepută de către un antreprenor ca o pierdere a firmei pe care o administrează. Care ar putea fi câteva motive pentru care un client abandonează coșul de cumpărături? Clienții nu au încredere în protocoalele de securitate ale site-ului și preferă să nu își introducă datele cardului;Costul total sau costul transportului li se pare
Noutati   , , , , , , , ,

AI ÎNTREBĂRI?