Ce este un ERP și cum te poate ajuta?

AWB, bon fiscal, comenzi, erp, export contabilitate, facturare, marketplace, PRODUCTIE, reparatii service, stoc, vanzari casa de marcat

Prescurtarea ERP vine de la Enterprise Resource Planning- Planificarea Resurselor Întreprinderii și se referă la o aplicație pe care companiile o folosesc pentru gestionarea activității zilnice de la aprovizionare, procesul de vânzări, procesarea comenzilor, managementul proiectelor, până la urmărirea procesului de producție și distribuție.

Care sunt avantajele unui sistem ERP?

  • te ajută să elimini sarcinile repetitive (facturare, emitere contracte, oferte de preț, etc.)
  • informațiile sunt centralizate într-un singur loc și sunt ușor accesibile
  • acces simultan pentru mai mulți utilizatori
  • istoric activitate per utilizator
  • acces rapid la situația vânzărilor și a stocului
  • rapoarte de vânzări și de gestiune
  • suport dedicat
  • update-uri periodice
  • securitate și acces controlat la datele firmei tale
  • câștigi TIMP și elimini ERORILE umane
  • planifică resursele companiei
  • oferă trasabilitatea operațiunilor zilnice
  • timpul de procesare a comenzilor este REDUS considerabil
  • îmbunătățește relațiile cu partenerii și clienții

De ce să alegi CloudSales ERP?

  • preluare comenzi de pe orice platformă online (Shopify, PrestaShop, WooCommerce, WordPress, Magento)
  • vânzări cu casa de marcat
  • actualizare stoc în TIMP REAL către toate platformele
  • preluare comenzi de pe diferite marketplace-uri (eMag, Carrefour, Vivre, Cel.ro, Esteto.ro, etc.)
  • integrare OLX (publicare anunțuri direct din ERP)
  • printare documente multiple (facturi însoțite de AWB, garanție, prospecte, etc.)
  • feed-uri furnizori (NOD WebShop, LikeIT, Royal, Alcar, Rotislux, altele se pot implementa la cerere)
  • centralizarea vânzărilor din mai multe puncte de lucru fizice sau online
  • autogenerare AWB-uri ( Sameday, PrioriPost, TNT, DPD, Fan Curier, GLS, Nemo Express, UrgentCargus, TCE, Toya Curier, Allpacka, TransilvaniaPost, Pallex)
  • exporturi către programe de contabilitate: Saga, Ciel, Winmentor, SoftPro, Cometa, Neosys, NeoManager, Hamorsoft, Freeform Contab (altele se pot implementa la cerere)
  • cont B2B pentru parteneri cu istoric facturi, plăți, comenzi plasate
  • modul inventar
  • liste de preț personalizate
  • modul pentru picking
  • modul pentru achiziții și aprovizionare cu marfă
  • Warehouse management (identificare rapidă a locației produselor)
  • suport dedicat pentru implementarea și adaptarea softului la nevoile tale
  • soluții specializate pentru firmele de producție și reparații service
  • emitere facturi si AWB-uri bulk

Dorești să îți optimizezi fluxul de lucru?

Programează o discuție cu consultanții noștri și haide să găsim împreună soluția potrivită afacerii tale!

Please follow and like us:
Ofertă specială Cyber Monday

AI ÎNTREBĂRI?