CloudSales ERP este o aplicație specializată pentru vânzări cu POS în magazin fiind integrată cu soluția cloud de gestiune și vânzări și adaptată conform legislației din România.
Acestă aplicație online, te ajută să îți gestionezi afacerea și să automatizezi procesul de preluare a comenzilor și de vânzare.
Softul îți oferă un control absolut asupra situației firmei tale, oferindu-ți posibilitatea de a organiza procesul de vânzare până la cel mai mic detaliu .
Beneficii:
- automatizarea procesului de preluare a comenzilor și de vânzări
- vânzări din mai multe puncte de lucru fizice și online
- vânzări cu casă de marcat
- autogenerare AWB-uri
- exporturi către programe de contabilitate: Saga, Ciel, Winmentor (altele se pot implementa la cerere)
- interconectare cu diferite marketplace-uri și orice magazin online
- cont B2B pentru parteneri
- printare documente multiple (facturi însoțite de AWB, garanție, prospecte, etc.)
- feed-uri furnizori (NOD WebShop, LikeIT, Royal, Alcar, Rotislux, altele se pot implementa la cerere)
- este dezvoltat pentru a satisface nevoilor companiilor mici și medii
Pachete CloudSales ERP
Intro
48€/lună
Este potrivit firmelor nou înființate.
Centralizează vânzările din mai multe surse cu vânzările și stocurile locale.
Standard
98€/lună
Recomandat clienților cu mai multe site-uri și cu un rulaj mai mare de produse.
Pro
148€/lună
Este util clienților care vând din mai multe puncte de lucru, vând online prin marketplace-uri sau site propriu și au un număr mare de produse.
Catalog produse
Administrare listă produse, caracteristici, import/export din diferite surse, sincronizare cu site-uri
Gestiune stocuri
Recepții marfă, bon de consum, producție, bon de transfer, inventar, rapoarte zilnice și lunare. Stocuri separate pe conturi.
Importare și sincronizare produse
Import listă produse din fișiere excel sau csv. Sincronizare cu orice platformă opensource, marketplace, adăugare prin API.
Autogenerare AWB
Autogenerare AWB-uri prin diferiți curieri, cu un singur click pe baza comenzii sau a facturii
Preluare comenzi
Preluare și procesare comenzi din mai multe puncte de lucru fizice si online sau marketplace-uri
Vânzări cu casa de marcat
Vânzări cu casă de marcat cu barcode reader. Mai mulți utilizatori și stații de vânzare sincronizare stoc și vânzări.
Cum funcționează?
Tutoriale
Softul nostru funcționează online, fără să fie nevoie să instalezi ceva pe calculatorul tău. Accesezi interfața de oriunde și oricând, din orice browser și ai acces la afacerea ta.
Aplicația noastră de Gestiune stoc și vânzări, a fost creată pentru firmele care au nevoie de o soluție online completă, integrând gestiune stocuri, vânzări produse cu barecod reader în magazine cu case de marcat și în magazine online, emitere AWB, preluare și procesare comenzi din diferite surse, administrarea relațiilor cu clienții prin module inovatoare de urmărire a acestora.
Fiind găzduit pe servere proprii, beneficiarii programului, nu trebuie să-și facă griji de funcționalitatea continuă a unui server local, SC Real Life SRL asigurând mentenanța, securitatea și buna funcționare a programului.
Eu am o parere foarte, foarte buna legata de serviciile oferite de echipa Real Life, programul de gestiune il recomand cu mare caldura tuturor, mi-a usurat foarte mult munca ca si producator, am control asupra materiei prime si a stocurilor de produse finite, generare facturi la fel, de fiecare data cand am sunat s-au rezolvat toate problemele avute si legate de site si de programul de gestiune. Deci eu sunt super incantata de voi si de toate solutiile pe care le oferiti, sper sa avem o colaborare lunga in continuare, recomand cu caldura tuturor”
“Functioneaza suficient de bine. Am lucrat in decursul timpului pe mai multe programe de gestiune, mai mari sau mai mici, toate au plusuri si minusuri. Dar bocp se potriveste la ceea ce facem.”
“Nu cred că v-am zis până acum, dar apreciez foarte mult sprijinul pe care mi-l oferiți constant și seriozitatea de care dați dovadă la fiecare solicitare pe care o am vizavi de programul de gestiune. Am să vă recomand ori de câte ori am ocazia și vă doresc mult succes în continuare cu ceea ce faceți!
Mulțumesc încă o dată!“