CloudSales ERP este o aplicație specializată pentru vânzări cu POS în magazin fiind integrată cu soluția cloud de gestiune și vânzări și adaptată conform legislației din România.

Acestă aplicație online, te ajută să îți gestionezi afacerea și să automatizezi procesul de preluare a comenzilor și de vânzare.
Softul îți oferă un control absolut asupra situației firmei tale, oferindu-ți posibilitatea de a organiza procesul de vânzare până la cel mai mic detaliu .

CloudSales ERP Vanzari online si offline, casa de marcat, magazine online, awb, preluare comenzi

Beneficii:

  • automatizarea procesului de preluare a comenzilor și de vânzări
  • vânzări din mai multe puncte de lucru fizice și online
  • vânzări cu casă de marcat
  • autogenerare AWB-uri
  • exporturi către programe de contabilitate: Saga, Ciel, Winmentor (altele se pot implementa la cerere)
  • interconectare cu diferite marketplace-uri și orice magazin online
  • cont B2B pentru parteneri
  • printare documente multiple (facturi însoțite de AWB, garanție, prospecte, etc.)
  • feed-uri furnizori (NOD WebShop, LikeIT, Royal, Alcar, Rotislux, altele se pot implementa la cerere)
  • este dezvoltat pentru a satisface nevoilor companiilor mici și medii

Pachete CloudSales ERP

CloudSales ERP vanzari, pachet intro
Intro

39€/lună

Este potrivit firmelor nou înființate.
Centralizează vânzările din mai multe surse cu vânzările și stocurile locale.

Standard

59€/lună

Recomandat clienților cu mai multe site-uri și cu un rulaj mai mare de produse.

Pro

79€/lună

Este util clienților care vând din mai multe puncte de lucru, vând online prin marketplace-uri sau site propriu și au un număr mare de produse.

catalog produse

Catalog produse

Administrare listă produse, caracteristici, import/export din diferite surse, sincronizare cu site-uri

Gestiune stocuri

Recepții marfă, bon de consum, producție, bon de transfer, inventar, rapoarte zilnice și lunare. Stocuri separate pe conturi.

Importare și sincronizare produse

Import listă produse din fișiere excel sau csv. Sincronizare cu orice platformă opensource, marketplace, adăugare prin API.

autogenerare AWB

Autogenerare AWB

Autogenerare AWB-uri prin diferiți curieri, cu un singur click pe baza comenzii sau a facturii

Software POS offline vanzari cu casa de marcat, conectat la cloudgest

Preluare comenzi

Preluare și procesare comenzi din mai multe puncte de lucru fizice si online sau marketplace-uri

vanzari offline cu casa de marcat

Vânzări cu casa de marcat

Vânzări cu casă de marcat cu barcode reader. Mai mulți utilizatori și stații de vânzare sincronizare stoc și vânzări.

Cum funcționează?

Tutoriale

Softul nostru funcționează online, fără să fie nevoie să instalezi ceva pe calculatorul tău. Accesezi interfața de oriunde și oricând, din orice browser și ai acces la afacerea ta.

Aplicația noastră de Gestiune stoc și vânzări, a fost creată pentru firmele care au nevoie de o soluție online completă, integrând gestiune stocuri, vânzări produse cu barecod reader în magazine cu case de marcat și în magazine online, emitere AWB, preluare și procesare comenzi din diferite surse, administrarea relațiilor cu clienții prin module inovatoare de urmărire a acestora.

Fiind găzduit pe servere proprii, beneficiarii programului, nu trebuie să-și facă griji de funcționalitatea continuă a unui server local, SC Real Life SRL asigurând mentenanța, securitatea și buna funcționare a programului.

This image has an empty alt attribute; its file name is stocinitial.png
This image has an empty alt attribute; its file name is crearenir.png
This image has an empty alt attribute; its file name is stocinitial.png

AI ÎNTREBĂRI?