BOCP Dispecerat Service, mentenanta echipamente, tehnicieni teren, localizare GPS

CRM Dispecerat Service este destinat firmelor care oferă servicii de reparații echipamente sau intervenții pe teren.

  • Panoul principal permite utilizatorilor, cu rolul de dispecer, preluarea și alocarea tichetelor pentru diverse intervenții și service pe teren.
  • Utilizatorii, având rolul de tehnician, pot primi tichetele și se vor deplasa la locul problemei pentru remediere.
  • Utilizatorii pot primi dreptul de editare nomenclatoare pentru a încărca diverse liste de echipamente și checklist-uri de verificare.

Facilități:

  • generare contracte pentru mentenanță
  • alertare revizii tehnice periodice
  • abonamente și autofacturare abonament de mentenanță, lunară sau anuală
  • deschidere și urmărire bilete pentru fiecare sesizare sau intervenție
  • alocare sesizare la un tehnician
  • localizare pe hartă a echipamentelor întreținute
  • generare proces verbal intervenție
  • statistici pe agent
  • istoric evenimente pe echipament
  • lista echipamente și contracte pe client
  • câmpuri adiționale personalizabile pentru tip echipament
  • opțiune plată cu cardul pentru facturile emise
  • cont client unde clienții îsi pot verifica facturile emise și echipamentele lor, cu scadențele RTP

Setări inițiale:

  • dispeceri care preiau și procesează solicitările clienților
  • tehnicieni care se deplasează pe teren pentru diverse intervenții
  • tipuri de echipamente 
  • checklisturi pentru revizii tehnice periodice
  • puncte de verificat, piese și defecte uzuale
  • predefinire zone teritoriale geografice
  • se alocă utilizatorii la zonele geografice pentru a limita accesul

Tutoriale configurare și utilizare

Mod de utilizare Dispecerat Service Software

INFO: Momentan aplicația Android prezentată în video nu este funcțională!

AI ÎNTREBĂRI?