
Acest CRM este destinat firmelor care oferă servicii de reparații echipamente sau intervenții pe teren.
- Panoul principal permite utilizatorilor, cu rolul de dispecer, preluarea și alocarea tichetelor pentru diverse intervenții și service pe teren.
- Utilizatorii, având rolul de tehnician, pot primi tichetele și se vor deplasa la locul problemei pentru remediere.
- Modulul are o aplicație mobilă (OS Android) care permite primirea alertelor direct pe telefon sau tabletă prin tehnologia PUSH și raportează înapoi către aplicație locația tehnicienilor.
- Utilizatorii pot primi dreptul de editare nomenclatoare pentru a încărca diverse liste de echipamente și checklist-uri de verificare.
Facilități:
- generare contracte pentru mentenanță
- alertare revizii tehnice periodice
- abonamente și autofacturare abonament de mentenanță, lunară sau anuală
- deschidere și urmărire bilete pentru fiecare sesizare sau intervenție
- alocare sesizare la un tehnician
- include aplicație mobilă, OS Android, pentru a transmite notificări PUSH către tehnicieni
- localizare pe hartă a echipamentelor întreținute
- localizare pe hartă al agenților de pe teren
- generare proces verbal intervenție
- statistici pe agent
- istoric evenimente pe echipament
- lista echipamente și contracte pe client
- câmpuri adiționale personalizabile pentru tip echipament
- opțiune plată cu cardul pentru facturile emise
- cont client unde clienții îsi pot verifica facturile emise și echipamentele lor, cu scadențele RTP
Setări inițiale:
- dispeceri care preiau și procesează solicitările clienților
- tehnicieni care se deplasează pe teren pentru diverse intervenții
- tipuri de echipamente
- checklisturi pentru revizii tehnice periodice
- puncte de verificat, piese și defecte uzuale
- predefinire zone teritoriale geografice
- se alocă utilizatorii la zonele geografice pentru a limita accesul
Tutoriale configurare și utilizare
Mod de utilizare Dispecerat Service Software


“Am fost putin stresant (recunosc), dar intreaga echipa a ascultat ce aveam de spus de fiecare data cand am sunat la inceputul colaborarii. Promptitudinea si eficienta in solutionareea diverselor cereri au fost exceptionale. Am primit recomandari de calitate si tutoriale foarte bune pentru nevoile de configurari sau setari aparute. Merci!”
“Nu cred ca este cazul sa dau sugestii, am remarcat faptul ca odata cu trecerea timpului va adaptati la cerintele noastre si mai mult am observat ca corectati din mers disfunctionalitatile sesizate de clienti. Pentru asta va dau nota 10.”
“Prezentarea programului mi s-a parut ca se apropie cel mai mult de nevoile noastre fata de alte variate testate sau folosite pana atunci. “