Coșurile nefinalizate sau abandonate sunt o potențială vânzare, care dintr-un motiv sau altul nu a fost realizată și care, uneori, poate fi percepută de către un antreprenor ca o pierdere a firmei pe care o administrează.

Care ar putea fi câteva motive pentru care un client abandonează coșul de cumpărături?

magazin online, facturare, gestiune, AWB, preluare comenzi
  • Clienții nu au încredere în protocoalele de securitate ale site-ului și preferă să nu își introducă datele cardului;
  • Costul total sau costul transportului li se pare mult prea ridicat;
  • Clientului i se cere să își înscrie un cont pe site pentru a finaliza comanda, iar el nu dorește acest lucru;
  • A intervenit ceva și clientul a uitat că avea produse adăugate în coșul de cumpărături;
  • Clientul nu este pregătit momentan să finalizeze comanda.

Știai că la nivel mondial aproximativ 68,81% din coșurile de cumpărături inițiate pe un webshop rămân abandonate? Uneori clienții revin și finalizează cumpărăturile, dar în cele mai multe cazuri, dacă nu sunt luate măsuri, acestea vor rămâne pentru totdeauna nefinalizate.

Cum poți converti o parte din coșurile nefinalizate de pe site-ul tău în vânzări sigure?

  • În primul rând, dacă magazinul tău online este construit pe platforma BOCP poți să stai liniștit că datele clienților tăi sunt în siguranță pentru că site-ul tău este securizat prin Certificat SSL pe care ți-l oferim GRATUIT în contul de găzduire.
  • Magazinele online realizate de noi oferă și posibilitatea de a plasa o comandă fără să fie necesară înregistrarea unui cont pe site, iar în cazul în care totuși rămâne coșul nefinalizat, un cookie plasat în browser prin acceptarea clientului de a vizita site-ul, va face posibilă recuperarea coșului la următoarea vizită pe site a clientului, însă nu mai târziu de 30 zile de la data adăugării produselor în coș.
  • În cazul clienților care au un cont înregistrat pe site și abandonează un coș, la următorul login vor putea vedea coșul nefinalizat și îl vor putea recupera și finaliza dacă doresc sau pot adăuga produsele din coșuri vechi în coșul curent.
  • În panoul tău de administrare poți vizualiza lista tuturor coșurilor abandonate, statistici comenzi și statistici rată de finalizare zilnic și lunar. Asta te va ajuta să îți faci o idee asupra ratei de conversie pe care o ai.

Statisticile arată că, dacă, din totalul coșurilor abandonate din magazinul tău virtual, reușești să convertești în vânzări minim un procent de 4-5%, înseamnă că ceva ai făcut bine.

Întrerpinzând măsurile prezentate mai sus, unii dintre clienții noștri au reușit să aibă chiar și o rată de conversie a coșurilor nefinalizate de 10-15%.

Dorim să mai menționăm un aspect foarte important: lucrăm zilnic cu clienții noștri și primim feedback continuu despre site și despre opțiunile implementate, astfel platforma este dezvoltată și optimizată pentru a aduce conversii mai bune.

Vrei un magazin virtual simplu, care se încarcă rapid?

Dacă nu ai un magazin online, contactează departamentul comercial și cere o ofertă de preț, iar dacă ai făcut asta deja, contactează-ne pentru a-ți activa în webshop opțiunea Cart Recovery și crește-ți procentul de vânzări acum!

Please follow and like us:
Ofertă specială Cyber Monday

AI ÎNTREBĂRI?