Platforma BOCP oferă soluții complete pentru revânzători, aceasta permite partenerilor tăi să acceseze catalogul de produse și să plaseze comenzi.

B2B, revanzatori, cont parteneri, facturare, gestiune, comenzi, AWB, pret personalizat, discount, adaos

Cum funcționează?

Sistemul B2B este un site cu sistem închis care poate fi accesat doar pe bază de login. Se poate seta un domeniu ales de tine; de exemplu b2b.domeniu.ro. Practic primești un catalog de produse online care se poate personaliza cu logo-ul tău, prin care partenerii tăi pot plasa comenzi SIMPLU și RAPID.

Care sunt avantajele unei platforme B2B?

  • tu decizi cine are acces la platforma B2B
  • fiecare utilizator primește un acces pe bază de credențiale
  • certificat de securitate inclus
  • încărcare poze pentru produse
  • discount-uri per client sau grupe de clienți
  • discount-uri pe producător
  • alocare listă de preț personalizată la anumiți clienți
  • personalizare cu logo companiei
  • căutare produse după denumire sau cod produs
  • plasare comenzi simplu și rapid
  • plafon maxim la comenzi neachitate (de exemplu: partenerul X nu va putea face o comandă până nu achită facturi în valoare de Y RON )
  • setarea numărului de ore, după care se anulează automat bonurile nefinalizate (rezervări de stocuri)
  • setarea numărului de ore, după care se anulează automat bonurile nefacturate (rezervări de stocuri)
  • istoric comenzi
  • situația facturilor și a plăților
  • adrese de livrare diferite
  • alerte email și SMS
  • integrat cu mini ERP
  • se poate atașa la un domeniu existent deja
  • opțiune de a ascunde discount-ul din prețul afișat
  • sincronizare stoc
  • facturare comenzi
  • generare AWB
  • preluare și procesare comenzi de pe alte site-uri și marketplace-uri


Vrei să îți duci afacerea la un alt nivel?

Programează o discuție cu consultanții noștri și hai să punem bazele magazinului tău online B2B! Cere un cont demo și testează gratuit aplicația noastră!

Please follow and like us:

AI ÎNTREBĂRI?