Cum reușești să urmărești stocurile din magazinul fizic și magazinul online? Pierzi o grămadă de timp și resurse umane de la intrarea unei comenzi până în momentul livrării? Cum vei procesa comenzile de Black Friday?
Black Friday, cea mai aglomerată perioadă a anului în domeniul vânzărilor se aproprie cu pași repezi, asigura-te că nu te prinde nepregătit și poți onora cu succes comenzile pe care le primești.
Primul pas în acest sens este să îți îndrepți atenția către mediul online. Dacă nu ai deja un magazin online, poate ar trebui să iei în calcul această variantă având în vedere situația prin care trece întreaga omenire.
De ce online?
- Oamenii au început să comande online
Datorită pandemiei care a invadat planeta și a restricțiilor care s-au impus, tot mai mulți oameni și-au dat seama că este mult mai sigur și mai comod să își facă cumpărăturile online. Mediul online este foarte vast, astfel încât poți să cumperi absolut orice cu câteva click-uri, din confortul casei tale. Studii recente arată că vânzările online au explodat, în timp ce vânzările din magazinele fizice au înregistrat pierderi semnificative.
2. Reduci costurile
Având în vedere că pentru un magazin online se plătește o taxa de realizare și un abonament lunar de găzduire, care nu are un cost semnificativ, reduci simțitor costurile pe care le ai datorită chiriei și a utilitaților care trebuie plătite pentru un magazin fizic. De asemenea poți reduce cheltuielile cu salarii, având nevoie de angajați doar în depozit și la facturare.
3. Îți poți administra afacerea de oriunde
Cu un ERP de vânzări bine pus la punct, poți să îți gestionezi comenzile de oriunde, nu mai ești legat de birou. Nu e nevoie să fii prezent nici la depozit, deoarece vezi în timp real stocurile, comenzile și vânzările.
4. Te faci mult mai rapid cunoscut
Acum cu posibilitățile oferite de platformele de marketing existente (Facebook Ads, Google Ads, compari.ro, etc) ai șanse mult mai mari de a te face vizibil. Aceste platforme îți oferă posibilitatea de a targeta reclamele, trimițând mesaje personalizate care ajung direct la nișa ta. Un alt plus al magazinului online este că se poate comanda oricând, clientul nefiind obligat să se încadreze într-un anumit interval orar.
Ce putem face noi pentru tine?
Îți realizăm un magazin online în 2 săptămâni, acesta fiind construit pe o platformă proprie care este în continuă dezvoltare de peste 12 ani. Ne adaptăm rapid noilor reglementări legale și cerințelor clienților noștri.
Magazinul realizat de noi îți oferă următoarele opțiuni:
- platformă proprie și adaptată pieței românești
- opțiune mai multe limbi și valute
- suport pe termen lung
- site-urile se încarcă foarte rapid
- resursele statice (imagini, scripturi) stocate pe CDN performant
- caracteristici și variante produse
- comenzi cu sau fără cont client
- imagini în format WebP
- optimizate pentru mobil și desktop
- personalizabil pentru diverse mărimi de ecran
- personalizare totală din panoul de administrare
- filtrare după caracteristici produs
- cont client cu istoric cumpărături
- opțiune retur online
- acceptare plăți cu cardul
- opțiune abandoned cart recovery (comanda nefinalizată rămâne memorată)
Pe lângă asta asigurăm:
- găzduire în cloud performantă (server dedicat separat pentru generare pagină și server separat, dedicat pentru resursele site-ului: imagini, CSS, scripturi) utilizând stocare pe SSD, și servere specializate
- interfață simplă, coș de cumpărături simplu și proces rapid de cumpărare
- garanția de a ține infrastructura site-ului la curent cu schimbările în domeniul SEO
- certificat SSL inclus
Și ca totul să fie gata pentru a procesa comenzile de pe site, îți oferim și un ERP de vânzări care preia comenzile de pe site și poți emite factura cu câteva click-uri.
- comenzile se importă automat în programul de vânzări
- stocul se sincronizează în timp real în toate punctele de lucru pe care le ai
- selectezi mai multe comenzi și cu câteva click-uri emiți factură, AWB și le printezi
- poți vinde și cu casă de marcat
- export facturi, NIR, încasări către programe de contabilitate
- transfer automat între puncte de lucru, dacă în punctul de lucru din care se face vânzarea nu ai marfa pe stoc
- picker-list pentru împachetarea coletelor
- warehouse management (definirea locației produselor)