
Fiecare pas din procesul de service poate fi îmbunătățit, de la deschiderea sesizării de către client, până la rezolvarea reclamației și facturarea lucrărilor prestate. Fluxul de lucru în cadrul unui service, este unul complex și anevoios motiv pentru care nu iti permiti sa se strecoare vreo greseala.
Îți propun să încerci aplicația noastră de dispecerat service, destinată firmelor care acordă servisare și mentenanță pe teren.
Aplicația Dispecerat Service, face parte din soluțiile specializate oferite de CloudERP, fiind destinată companiilor care doresc să organizeze și să eficientizeze activitatea de teren a tehnicienilor de service și intervențile.
În cadrul aplicației se pot deschide și aloca tichete pentru diferite defecțiuni reclamate de client. Modulul are o aplicație mobilă (OS Android) care permite primirea alertelor direct pe telefon sau tabletă prin tehnologia PUSH și raportează înapoi către aplicație locația tehnicienilor.
Facilități incluse:
- generare contracte pentru mentenanță
- alertare revizii tehnice periodice
- abonamente și autofacturare abonament de mentenanță, lunară sau anuală
- deschidere și urmărire bilete pentru fiecare sesizare sau intervenție
- alocare sesizare la un tehnician
- include aplicație mobilă, OS Android, pentru a transmite notificări PUSH către tehnicieni
- localizare pe hartă a echipamentelor întreținute
- localizare pe hartă a agenților de pe teren
- generare proces verbal intervenție
- statistici pe agent
- istoric evenimente pe echipament
- listă echipamente și contracte pe client
- câmpuri personalizabile pentru tip echipament
- opțiune plată cu cardul pentru facturile emise
- cont client unde clienții îsi pot verifica facturile emise și echipamentele lor, cu scadențele RTP
Acest modul este compatibil cu Workmanager, o soluție completă pentru firmele de service, care permite administrarea procesului de preluare echipamente, reparații, clienți, fișe service, istoric reparații.
Ce face în plus față de Dispecerat Sevice?
- creare fișă pentru fiecare produs preluat
- istoric reparații și fișe anterioare
- printare fișă service
- generare proces verbal de preluare în service
- generare proces verbal de returnare
- devize de lucrări
- procesare reparații
- estimare costuri reparații
- emitere oferte de preț
- facturare intervenții
- evaluare echipamente
- nomenclatoare pentru defecte, reparații, manopere
- conectare cu gestiune, necesar de consum, consumare produse, vânzări de pe stoc
- urmărire piese necesare de comandat de la furnizor
- urmărire status fișă de reparații
- termen de execuție
- cont utilizator pentru fiecare angajat
- registru de reparații și mențiuni pentru fiecare fișă
- configurare alerte speciale
- registru de tranzacții pentru fiecare fișă
- calcul încasări zilnice sau pe o perioadă selectată
- calcul procente salarii din manopere, după fiecare utilizator