CloudERP, ERP vanzari, procesare comenzi, AWB, relansare afacere, magazin online

Acum că unele măsuri de restricție s-au ridicat și o parte din afaceri și-au reluat activitatea sau o vor relua în viitorul apropiat, ar fi momentul să îți regândești strategia de afaceri. Datorită crizei cu care s-a confruntat întreaga planetă, o mare parte a populației a fost nevoită să se adapteze situației și să își desfășoare activitatea de la distanță.

Cu toții am început să ne îndreptăm atenția către mediul online și să comandăm produsele necesare din magazinele online, a căror vânzări au crescut semnificativ în această perioadă. Având în vedere succesul de care se bucură mediul online, poate că ar fi timpul să îți muți și tu afacerea online.

Ce poți să faci?

Este important să analizezi ce servicii ai și dacă acestea pot fi vândute în mediul online. Chiar dacă ai impresia că este complicat să vinzi online, adevărul este că cu un plan bine pus la punct, este mai ușor decât crezi. Nu e nevoie de o investiție foarte mare și cu ajutorul unui sistem ERP bine pus la punct poți să îți controlezi afacerea, fără a avea nevoie de un număr mare de angajați care să proceseze comenzile.

De asemenea trebuie să fii conștient de faptul că trebuie să investești timp în afacerea ta online. Nu e suficient să îți faci site-ul și atât. Trebuie să îți faci reclamă pe toate canalele: poți crea o pagina gratuită pentru business pe Facebook sau Google Business. Anunță-ți clienții existenți că ai revenit în business și că acum au opțiunea de a comanda de la tine online. Poți să oferi un bonus clienților tăi pentru a te diferenția de concurență.

Ar trebui să fii pregătit pentru a procesa comenzi, să le poți livra rapid. Pentru acest lucru ai nevoie de un contract cu o firmă de curierat, un contract cu un furnizor de plăți online și un ERP prin intermediul căruia să preiei și să procesezi comenzile.

Cum te ajutăm noi?

  1. Putem să îți oferim un magazin virtual la cheie
  2. Dacă ai deja un magazin putem să preluăm comenziile, avem implementați conectori pentru eMag Markeplace, cel.ro, shopify, shopmania, carrefour, etc. sau realizăm rapid conexiunea la orice markeptlace existent
  3. Avem implementat generarea AWB-urilor cu următorii curieri:

4. Comenzile venite le poți factura automat cu un singur click, sau poți să le selectezi pe toate și le facturiezi!

5. Am implementat inclusiv opțiune pentru a lista sute de documente deodată, de exemplu listarea facturii+awb+garanție la toate comenzile procesate, să nu pierzi timpul cu multe click-uri.

6. Avem de asemenea implementate vânzările cu următoarele case de marcat: Activa Royal, Datecs, Partner, Daisy, Eltrade, Tremol; alte case de marcat se pot implementa la cerere.

Testează gratuit 14 zile!

Cere un cont demo gratuit și vezi dacă este potrivit și pentru tine! Echipa noastră te va contacta pentru ați oferi suportul necesar ca să iei cea mai buna decizie pentru afacerea ta!

Please follow and like us:

AI ÎNTREBĂRI?