Trăim în era vitezei și a tehnologiei și ai multe opțiuni mai eficiente decât să urmărești încasările manual sau din tabele sau să pierzi vremea cu reconcilierea sumelor!

Automatizează-ți acum procesul de încasare a facturilor, indiferent de metoda de plată folosită! Știm cu toții cât de prețios este timpul în zilele noastre motiv pentru care nu îți permiți să aloci prea mult timp înregistrării încasărilor, printării documentelor sau emiterii AWB-urilor!

Cum poți să faci asta?

CloudERP Gestiune și vânzări permite facturarea mai multor comenzi deodată și generarea AWB-urilor care se autocompletează cu datele clientului. Încasările sunt importate prin API din cont colector, iar facturile se marchează în mod automat ca fiind plătite.

Vezi aici lista de curieri implementată:

curieri, awb, procesare comenzi, facturare

Tot cu un click poți să și printezi mai multe documente deodată: facturi, garanții, prospecte, rețete, etc.

În momentul în care se finalizează o comandă pe webshop, se emite o factură, iar plata cu cardul este înregistrată automat pe factură, aceasta fiind marcată achitat, astfel procesul de prelucrare și facturare al comenzilor va fi mult mai rapid și lipsit de erori umane.

Automatizează-ți acum afacerea!

Cere un cont demo gratuit și convinge-te cât de simplu este!

Avem și clienți fericiți!

“De cand functioneaza incasarea automata, atat la platile cu cardul, cat si la Fan Courier, iar la GLS sunt usor de introdus, avem un control mult mai bun al livrarilor si al incasarilor comenzilor. Se vede imediat pe lista de comenzi in ce stare sunt. Am eliminat un timp foarte lung de introducere manuala a incasarilor.  Este o automatizare excelenta, multumim.”

Please follow and like us:

AI ÎNTREBĂRI?