Solutia noastră cloud de gestiune stocuri și vânzări este o aplicație completă care integrează procesul de preluare comenzi și vânzări cu diferite marketplace-uri.
Modulul de gestiune poate fi utilizat in mod independent ca si un software de gestiune, fiind in cloud aduce beneficiile de integrare cu alte sisteme online.
In prezent avem integrate urmatoarele sisteme, de pe care putem prelua lista de produse, comenzi noi si transmite inapoi stocurile noi actualizate:
- Magazin eCommerce BOCP (solutia noastra pentru magazine online)
- eMAG Marketplace Romania
- eMAG Marketplace Bulgaria
- eMAG Marketplace Ungaria
- Cel.ro Marketplace
- Shopify.com
- Platforma ContentSpeed
- Shopmania (import comenzi si export stoc)
- esteto.ro Marketplace
- Magazine virtuale WooCommerce, multilanguage construite pe wordpress
- Magazine virtuale Magento
- Magazine virtuale OpenCart
- Magazine virtuale CSCart
- Magazine virtuale PrestaShop
- Orice alt magazin virtual pe orice platforma (necesita discutii)
- Interconectare API
Care este procesul de interconectare si cum functioneaza:
In cele mai multe cazuri este necesar sa ai un cont deja pe marketplace-ul extern.
In prezent produsele trebuie sa fie deja incarcate in acel sistem.
Fiecare interconectare sau implementare se activeaza separat contra cost sau in functie de pachetul activ BOCP una sau mai multe interconectari pot fi incluse gratuit. Interconectarea are un abonament lunar, ce acopera costurile de mentenanta a serverelor, transmisiilor de date, asistenta in cazul unei probleme cat si actualizari periodice in cazul in care apare o schimbare in API-ul extern.
La prima interconectare se vor trage produsele de pe sistemul extern:
- produsele care nu exista inca in BOCP se vor crea automat si se vor importa detaliile produselor
- daca exista deja un produs cu acelasi cod, se va lega produsul extern cu produsul din nomenclatorul din BOCP.
In cazul in care acelasi produs apare pe mai multe marketplace-uri, cu acelasi cod, se va lega de acelasi fisa BOCP, si la transmiterea stocului se va trimite stocul la toate marketplace-urile.
Transmiterea stocurilor catre site-uri externe interconectate:
La fiecare schimbare de stoc (receptie, vanzare, transfer, consum) BOCP vede daca produsul este conectat cu un produs de pe marketplace si plaseaza intr-un sir de transmisie (push queue) noul stoc.
Stocurile sunt transmise in fundal, o data per minut. Astfel transmiterea datelor nu incetineste lucrul cu programul si stocurile sunt automat actualizate pe TOATE marketplaceurile conectate.
Preluarea comenzilor de pe marketplace:
Programul va prelua automat toate comenzile venite pe toate marketplace-urile conectate.
Se poate seta sa emitem automat si avizul de livrare care scade imediat si stocul si noul stoc este transmis inapoi automat catre toate site-urile conectate.
Astfel se pot evita comenzile pentru care nu exista acoperire de stoc.
Avizele generate pot fi apoi facturate cu cateva clickuri.
Exista optiune pentru a selecta toate avizele din ziua curenta si emiterea facturilor pentru toate comenzile selectate.
Aditional putem genera pe loc si AWB-ul pentru comenzi, gata precompletate din datele de pe comanda.
In acelasi timp se pot efectua vanzari si din magazine fizice si toate schimbarile de stoc sunt automat sincronizate catre toate marketplaceurile.
Sistemul este disponibil pentru teste, cere acum un cont demo gratuit sau poti comanda un cont dedicat in care sa testezi toate optiunile:
Care sunt principalele beneficii?
- Toate comenzile tale vin intr-un soft centralizat si le poti procesa dintr-un singur loc.
- Toate site-urile tale si marketplace-urile pe care vinzi au sincronizate stocul tau din magazin sau depozit
- Poti genera certificat de garantie pentru facturi, care include seriile facturate
- Poti atasa certificate de garantie, brosuri si alte atasamente la produsele tale vandute.
- Poti publica produsele tale existente direct pe eMag Marketplace
- Atunci cand accesezi o comanda sau factura poti lista dintr-un singur loc toate documentele: factura, aviz livrare, pickerlist, awb, certificat garantie, brosuri.
- Poti sa selectezi mai multe comenzi deodata, si generezi awb-ul pentru toate! Daca apar date incomplete, poti completa manual, programul te alerteaza.
- Poti sa selectezi mai multe vanzari si emiti factura la toate cu un click.
- Poti selecta mai multe comenzi sau facturi si listezi toate documentele atasate: aviz, factura, awb, brosuri, certificat de garantie.
Suntem aici sa optimizam fluxul de comenzi si sugestiile si feedback-ul clientilor este binevenit!