Ai nevoie rapid de un magazin online, dar timpul de implementare e prea mare sau costurile sunt uriașe?

Ce ai nevoie să fi pregătit pentru o lansare rapidă?

magazin online, sincronizare stocuri, procesare comenzi, AWB

1)Pregătește lista de produse

Putem importa produsele rapid dintr-un excel care conține codul, denumire, descrierea, eventual un link cu imaginea, prețul și cota tva.

Daca ai deja un feed cu produsele putem prelua automatizat !

2)Pozele produselor

Cele mai importante două informații la produse sunt descrierea și imaginea acestora. Descrierea este importantă deoarece aici informezi clienții despre caracteristicile produsului, aceasta este indexată și de motoarele de căutare și trebuie să fie suficient de clară pentru a prezenta produsul.
Pozele trebuie să fie de calitate foarte bună, rezoluția nu trebuie sa fie mare deoarece oricum le vom redimensiona la mărimea afișată pe site pentru a optimiza viteza de încărcare. Este bine sa ai mai multe poze la produse, pe fundal alb sau corespunzător.

Având în vedere ca pozele sunt cele mai evidențiate elemente pe un site, e important ca:

  • toate pozele sa aibă același aspect: înălțime și lățime
  • produsele să se încadreze la fel, sa nu fie una mai mare și una mai mica
  • dacă trebuie să pregătești pozele recomandăm să achiziționezi un cort pentru poze produse, ca aici
  • dacă e cazul trebuie prelucrate pozele să aibă aspectul, mărimea și iluminarea corespunzătoare (sa nu fie una mai deschisă și alta mai închisă)

3)Panoul de administrare

Bineînțeles îți oferim un panou de administrare pentru site unde poți încărca conținutul și edita lista de produse, adăuga sau șterge, încărca poze la produse, etc.

Ce este vital, sa te apuci din timp pentru a fi gata de lansare cât mai repede:

  • contract cu un curier cu care o să trimiți coletele, acesta poate dura câteva zile
  • dacă dorești să accepți plata cu cardul pe site, recomandăm unul dintre furnizorii cu care avem deja implementare (RomCard 3DSecure, PayPal, MobilPay, EuPlatesc.ro, PlatiOnline.ro) acestea sunt activate instant, dar semnarea contractului și validarea contului poate dura câteva zile, astfel e bine sa te apuci din prima zi
  • pregătește-te pentru a primi comenzile și a le livra din depozit sau magazin.

4)Ce soluții iți putem oferi pentru procesarea comenzilor:

  • comenzile o să îți vină prin email la una sau mai multe adrese
  • în aplicația de amin o să ai un meniu cu toate comenzile venite, cu status și de acolo le poți factura cu câteva click-uri
  • pentru generarea awb-urilor avem deja implementați curierii de aici, astfel generarea unui awb se poate face un un click și se auto-completează toate datele clientului și adresa de livrare conform comenzii de pe site
  • dacă pe viitor vei avea și alte site-uri, le vom putea conecta și pe acelea cu sistemul nostru pentru a prelua și procesa dintr-un singur loc toate comenzile, inclusiv comenzi de pe marketplace-uri cum ar fi eMAG, cel.ro, shopify.com sau altele
  • GESTIUNEA: tot sistemul poate fi conectat la softul nostru de gestiune în cloud: CloudGest, prin care poți introduce stocurile cu recepții, urmărești vânzările, poți vinde inclusiv în magazine cu POS, și ai o aplicație completă de gestiune din care poți exporta chiar și către mai multe softuri de contabilitate.

Pentru realizarea unui magazin online trebuie să urmezi niște pași foarte importanți:

  • Numele domeniului

Este de preferat să alegi un nume ușor de pronunțat, care să nu conțină cratime sau cifre și să fie relevant pentru domeniul în care activezi. De asemenea extensia folosită este foarte importantă. Dacă te adresezi pieței din România este recomandat să folosești extensia .ro, iar dacă vrei să vinzi în străinătate poți să folosești extensia .eu

  • Găzduirea magazinului

Găzduirea platformei este integrată cu ERP-ul CloudSales și utilizăm mai multe servere pentru a oferi stabilitate și viteză:

  1. Baza de date este pe un server dedicat și optimizat pentru performanță
  2. Site-ul este servit prin tehnologia LiteSpeed, cu performanțe dovedite
  3. Pozele și resursele statice sunt servite de pe un server separat (CDN) pentru a oferi încărcare în paralel cu site-ul și viteză sporită
  4. Backend-ul și panoul de administrare îl accesezi din CloudSales ERP unde ai la îndemâna foarte multe opțiuni de automatizare și diverse module dezvoltate exact pentru întreprinzători ca tine.
  • Promovarea magazinului

Nu uita că reclama este sufletul comerțului! De îndată ce magazinul tău este finalizat trebuie să începi promovarea. Fără promovare clienții nu vor știi că exiști. Pentru a te promova poți să folosești reclame radio sau TV, pliante, afișe, dar cel mai important rămâne mediul online și canalele media. Îți recomandăm să apelezi cu încredere la prietenii noștri de la proclick.

Vrei propriul tău magazin online?

Dacă și tu vrei să ai rapid un magazin online, nu ezita să ne contactezi!

Please follow and like us:

AI ÎNTREBĂRI?