
O să încep acest articol, prin a reda părerea unui client, cu care colaborăm de ceva timp: “Îmi este clar că tehnologia web este cea care e de viitor. Conlucrarea la distanță este esențială și fără aceste tehnologii nu este posibilă. Cei care nu fac pasul, nu inovează și nu se adaptează continuu sunt sortiți pieririi. Înainte am folosit un soft care se instala pe calculator, un sistem bun în felul lui, dar închis, lipsă de suport de dezvoltare, customizare, utilizare în rețea reală și web ce să mai vorbim (tehnologii din anii 90 cârpite până în zilele noastre).”
Dacă și tu faci parte din acea categorie de oameni care consideră că mediul online este viitorul afacerilor și vinzi deja printr-un magazin online sau pe diferite marketplace-uri și nu mai faci față comenzilor, e timpul să apelezi la un ERP de vânzări, care automatizează procesul de preluare și procesare comenzi.
Softul nostru de Gestiune stoc și vânzări, a fost creat pentru firmele care au nevoie de o soluție online completă.
Această soluție oferă următoarele facilități:
- integrează gestiune stocuri
- vânzări prin magazine online
- emitere AWB
- preluare și procesare comenzi din diferite surse
- administrarea relațiilor cu clienții prin module inovatoare de urmărire a acestora
Procesul de lucru este unul simplu și eficient, economisind timp, resurse financiare și umane. CloudERP include și un soft de gestiune care centralizează stocurile și vânzările în același loc, indiferent că vinzi într-un mini-market, un magazin virtual sau pe diferite marketplace-uri.
Pentru a automatiza vânzările, am lansat un modul avansat de emitere AWB. Acest modul preia datele clientului din comandă, iar AWB-ul se autogenerează cu un click. Se pot selecta mai multe comenzi deodată pentru care să se genereze AWB. Există chiar posibilitatea de a notifica clienții prin mail sau SMS de stadiul comenzii. Și pentru a-ți ușura munca și mai mult, am implementat importarea încasărilor prin cont colector.